کاغذ دیواری ارزان تر از رنگ

کاغذ دیواری ارزان تر از رنگ !!!!

معمولا کاغذ دیواری در ذهن کاربران به عنوان یک کالای لوکس و گران قیمت شناخته شده است. که البته نیمی از این حرف هم درست است. در واقع کاغذ دیواری کالایی لوکس و زیباست که به سرعت در حال فرا گیر شدن میباشد ولی در مورد قیمت باید تدانید که کمی دچار اشتباه هستید.

کاغد دیواری ها هم مانند همه ی کالا ها از رده بندی های قیمتی متفاوتی بهره برده اند. و البته در این مورد خاص ضرب المثل هرچی پول بدی آش می خوری خیلی هم درست نیست.

راستش را بخواهید همین ذهنیت و البته نداشتن مرجعی کافی و کامل در مورد کاغذ دیواری ها باعث شده تا فروشندگان بعضا کاغذ دیواری ها را تا چندین برابر قیمت به فروش میرسانند.

فروشگاه اینترنتی لوکس بگیر برای حل همین مشکل و همچنین افزایش توان خریداران و انتخواب شایسته تر اقدام به فعالیت نمود.

به طوری که این فروشگاه ادعا میکند کلیه کاغذ دیواری های موجود در کشور را درون مجموعه خود جای داده است. و با ضمانت کمترین قیمت مصرف کننده و ارسال رایگان به سراسر کشور فعالیت میکند.

ورود به فروشگاه لوکس بگیر

 

LUXBEGIR
LUXBEGIR

کاغذ دیواری سه بعدی هم از محصولات و طرح های پر طرفدار در این ضمینه میباشد که به محیط عمق داده و مناسب فضا های کوچک میباشد. این نوع طرح ها با بزرگتر جلوه دادن محیط و ایجاد عمق به فضا باعث زیبایی دو چندان میشوند.

دغدغه دیگری که مصرف کنندگان در مورد کاغذ دیواری دارند نحوه ی شستشو و نظافت کاغذ دیواری ها میباشد که در مقاله ی زیر به طور کامل در مورد کاغذ دیواری ها و نحوه تمیز کردن انها بوضیحات مفیدی ارائه شده است.

شستشوی کاغذ دیواری

شاید برای شما جالب باشد که کاغذ دیواری یرای اولین با مانند بسیاری از کالاهای امروزه توسط چینی ها استفاده شد . آنها کاغذ برنج را بر روی دیوار های خود میچسباندند.

مشاهده ادامه ی متن …

تنوع کاغذ دیواری ها بسیار زیاد میباشد به طوری که فقط در ایران حدود ۳۸۰۰ آلبوم کاغذ دیواری مختلف وجود دارد که هر کدام حد اقل ۵۰ الی ۶۰ طرح را در خود جای داده اند. پر واضح است که این حجم زیاد از طرح، مصرف کنندگان را دچار سردرگمی خواهد کرد. در این میان وجود مرجعی که با دسته نبدی دقیق طرح ها و رنگ ها این مشکل را حل کرده باشد به خوبی حس میشود.

سایت لوکس بگیر این مشکل را یز حل کرده است و شما میتوانید در این سایت طرح ها ببینید با هم مقایسه کنید با هم ست کنید و با بهترین قیمت خرید کنید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

مشاهده آلبوم های کاغذ دیواری

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید