گروه معماری دکورساز | بازسازی منزل | نوسازی | نوسازی ساختمان مسکونی

بازسازی ساختمان

بازسازی منزل | نوسازی و ، نوسازی ساختمان مسکونی , بازسازی ساختمان های مسکونی کوچک و بزرگ ، نوسازی و ، بازسازی ویلا ، هزینه بازسازی ساختمان ، گروه معماری دکورساز

نوسازی و بازسازی ساختمان از جمله کارهایی است که پس از گذشت مدتی از زمان ساخت ساختمان به آن نیاز می شود. افراد ترجیح میدهند به جای ساخت مجدد ساختمان و صرف هزینه هنگفت به تغییراتی در دکوراسیون داخلی و تعمیرات در برخی فضاها اکتفا کنند تا علاوه بر ایجاد حس نو شدن و تازگی هزینه کمتری نیز صرف کرده باشند.

شماره تماس

۰۲۱-۲۲۸۶۲۶۷۵ – ۰۲۱-۸۸۶۶۲۴۱۷ – ۰۲۱-۴۴۴۴۸۸۰۵

۰۹۱۲۰۹۲۱۴۳۰ – ۰۹۱۲۲۲۰۶۸۳۲

 

نوسازی ساختمان مسکونی

انواع بازسازی_نوسازی

بازسازی خانه

یکی از مکانهایی که به مرور زمان فرسوده شده و نیاز به تعمیرات و یا نوسازی و بازسازی پیدا میکند منازل و ساختمان های مسکونی میباشند.کنده کاری و تغییر پلان ساختمان و تغییر ماهیت ساختمان با مصالح یکی از عمده تغیراتی می باشد که مالکان ساختمان درخواست دارند. نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونی هم میتواند شامل تمام واحد مسکونی و یا بخشی از آن باشد. گروه معماری دکورساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای و همچنین سابقه طولانی در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و نوسازی و بازسازی آمادگی انجام هرگونه تغییرات و بازسازی و نوسازی را در منزل مسکونی شما در سراسر کشور داراست.

 

نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونینوسازی مدرن

بازسازی ساختمان مسکونی

بازسازی ساختمان با توجه به اصول دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه

نوسازی پذیرایی
نوسازی پذیرایی
نوسازی منزل
نوسازی منزل
نوسازی منزل
نوسازی منزل
نوسازی منزل
نوسازی منزل

بازسازی منزل مسکونی

بازسازی ساختمان یکی از مواردی است که در انجام آن باید به موارد زیادی توجه کنیم ، از جمله این موارد می توانی به موارد زیر اشاره کنیم.

موقعیت ساختمان نسبت به زاویه تابش خورشید ، تفهیم کاربری فضا و رسیدن به حس مورد نظر در کاربران محیط ، جنسیت کاربران محیط ، سن کاربران فضا ، تفکیک کاربری فضا ، نوع استفاده از محیط کاربری که ساختمان مسکونی ، ساختمان اداری ، ساختمان تجاری یا ساختمان درمانی است و همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای پروژه از جمله مواردی است که برای بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون ساختمان باید مد نظر طراحان و مجریان پروژه قرار گیرد. گروه معماری دکورساز با استفاده از برترین طراحان و مجریان بازسازی ساختمان همواره این نکات را سر لوحه کار خود قرار داده و در اجرای پروژه های خود به تمامی این نکات توجه ویژه ای دارد.

 

بازسازی ویلا

شناخت مصالح و لوازم در تعمیرات ساختمان هنگام بازسازی خانه

شناخت مصالح و انواع متریال و روش های اجرای آنها جز مواردی است که در صورت رعایت هریک از این موارد باعث کاهش هزینه بازسازی ساختمان ، زمان مورد نیاز اجرایی و کیفیت اجرایی نهایی پروژه بازسازی ساختمان میشود.

بازسازی ساختمانمصالح مختلف نوسازی

بازسازی ویلا | بازسازی خانه | بازسازی منزل

دلایل نیاز به تعمیرات ساختمان و بازسازی ساختمان

بازسازی منزل
بازسازی منزل

با توجه به این موضوع که اکثر ساختمان های کشور به صورت اصولی ساخت و ساز نمی شوند و از اجناس بی کیفیت در ساخت آنها استفاده می شود و طراحی اولیه این ساختمان ها با توجه به نیاز کاربران محیط مناسب نمیباشد و فرسودگی و استحلاک بخش های مختلف ساختمان از جمله ، تاسیسات ساختمان ، کابینت ، لوازم نورپردازی ، سنگ کوارتز ، دیوار پوش ها و کفپوش ها ، سقف های کاذب و نقاشی دیوار ها و نورپردازی ساختمان و همچنین نیاز به تغییر ابعاد فضاهای مورد نیاز ساختمان تغییرات و بازسازی ساختمان و بازسازی ویلا با توجه به سبک های طراحی به روز اجتناب ناپذیر است و یکی از مواردی است که بیشتر افراد به دنبال آن می روند. ( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان ) در بازسازی ساختمان به موارد متعددی باید توجه کنیم که در زیر بخشی از آنها آورده شده است و برای هریک توضیحاتی داده شده است که امیدواریم به شما عزیزان کمک شایانی بکند.

نوسازی ویلا
نوسازی ویلا

 

انتخاب رنگ دیواره در بازسازی ساختمان و نقاشی ساختمان :

نقاشی ساختمان
نقاشی ساختمان

انتخاب رنگ مناسب برای فضای آپارتمانی بخصوص آپارتمان های با متراژ کم بسیار مهم است. رنگ ها از نظر درخشندگی و شفافیت انواع مختلف دارند که بهترین انتخاب، انتخاب رنگ های روشن با درخشندگی و شفافیت زیاد است.اصولا رنگ های روشن باعث می شوند که فضا بزرگ تر به نظر آید و هر چه شفافیت و درخشندگی آن بیشتر باشد به دلیل انعکاس نور فضا زنده تر( دینامیک) به نظر می رسد. یکی از رنگ های مناسب آپارتمان رنگ استخوانی روشن است، که علاوه بر داشتن شفافیت و روشنی با بیشتر رنگ های وسایل منزل هم نشینی دارد و کمپوزیسیون را ایجاد می نماید. جهت ایجاد تنوع در رنگ می توانید در قسمت دیوار اپن آشپزخانه از مصالح سنگی با رنگ های متنوع استفاده نمایید. ( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

نقاشی ساختمانرنگ امیزی هنگام نوسازی منزل

انتخاب کفپوش مناسب در بازسازی خانه :

انتخاب کفپوش مناسب در نوسازی
انتخاب کفپوش مناسب در نوسازی

جهت پوشش کف آپارتمان از مصالح گوناگونی می توان بهره گرفت.( از جمله سرامیک ها، پارکت های طرح چوب ، موکت ، لمینت پارکت ، پارکت چوبی ، پارکت پی وی سی و …) اگر قصد تعویض کفپوش ساختمان را داشته باشید، در صورت استفاده از سرامیک می بایست در انتخاب رنگ آن دقت زیادی شود، زیرا استفاده از رنگ های تیره در کف، فضا را فشرده تر نشان می دهد. معمولا استفاده از رنگ های بسیار روشن مثل سفید نیز معایبی به همراه دارند، یکی از معایب آن یک دست شدن فضا است که جهت برطرف کردن یک دستی آن می توان از یک قالیچه در زیر مبل استفاده کرد. یا این که در میان سرامیک ها با رنگ های متفاوت را به کار گرفت. در صورت استفاده از پارکت نیز می بایست نکات گفته شده را رعایت نمود و رنگ های روشن طرح چوب را انتخاب کرد . برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از انواع پارکت می توانید به قسمت پارکت و لمینت در قسمت خدمات گروه معماری دکورساز مراجعه کنید. ( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

نوسازی پارکت سالن پذیرایی

پارکت پذیرایی
پارکت پذیرایی
نوسازی پارکت پذیرایی
نوسازی پارکت پذیرایی
نوسازی پارکت پذیرایی
نوسازی پارکت پذیرایی
نوسازی پارکت پذیرایی
نوسازی پارکت پذیرایی
نوسازی کفپوش ساختمان
نوسازی کفپوش ساختمان

انتخاب مبلمان و نحوه قرار گیری:

انتخاب رنگ مبل اختیاری است اما استفاده از رنگ هایی مثل کرم روشن و یا حتی سفید به زنده تر کردن فضا کمک بیشتری می نماید و فضا بزرگتر به نظر می آید. در مورد انتخاب طرح مبل بهتر است حتی المقدور مبل هایی با اشکال هندسی صلب و یا بدون منحنی انتخاب شود. در مورد نحوه چیدمان آن بهتر است مبل ها را تقریبا چسبیده به دیوارها قرار داد علت انتخاب شکل بدون منحنی نیز این است که مبل ها در کنار دیوار صاف ترکیب مناسب تری را ایجاد نمایند. در حد امکان سعی کنید وسایل خانه را نزدیک به دیوارها قرار دهید تا از هدر رفتن کوچکترین فضاها نیز جلوگیری شود. اگر در جلوی پنجره ها از پرده های پارچه ای استفاده می کنید بهتر است رنگ آن ها نیز روشن انتخاب شود.

 

بازسازی

نوسازی پارکت پذیرایی ساختمان

انتخاب مبلمان مناسب در نوسازی ساختمان
انتخاب مبلمان مناسب در نوسازی ساختمان
انتخاب مبلمان مناسب در نوسازی ساختمان
انتخاب مبلمان مناسب در نوسازی ساختمان
انتخاب مبلمان مناسب در نوسازی ساختمان
انتخاب مبلمان مناسب در نوسازی ساختمان

نورپردازی در بازسازی ساختمان:

نور نیز نقش مهمی را در زنده کردن فضا به عهده دارد. استفاده از نور مناسب و یکنواخت در آپارتمان خفگی محیط را از بین می برد، البته استفاده از نور طبیعی مناسب تر است. در صورت ضعیف بودن نور طبیعی کمبود آن را با به کار گیری نو مصنوعی جبران نمایید. حتی المقدور از پرده های عمودی یا کرکره ای استفاده نکنید، زیرا از ورود نور خورشید به داخل تا میزان زیادی جلوگیری می نمایند.نرده های پارچه ای یا توری بهترین انتخاب برای پنجره های آپارتمان محسوب می شوند. زیرا نور را به خوبی از خود عبور می دهند. استفاده از نورپردازی موضعی بر روی قاب ها و… نیز باعث تحرک و ایجاد حرکت در فضا بازسازی ساختمان می شود. ( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

 

بازسازی آپارتمان

نوسازی ویلا

نورپردازی هنگام بازسازی
نورپردازی هنگام بازسازی
نورپردازی ساختمان
نورپردازی ساختمان
نورپردازی ساختمان
نورپردازی ساختمان
نورپردازی داخلی ساختمان
نورپردازی داخلی ساختمان
نورپردازی
نورپردازی

تقسیم بندی فضای داخلی در بازسازی خانه :

فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد‌. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکردهای مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیازهای موج تنوع مصالح، توجه به نحوه قرارگیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند. بازسازی ساختمان از طرف دیگر معماری داخلی به لحاظ معیارهای روان شناسی اهمیت بسیاری دارد. میزان امنیت، صمیمیت، شور و هیجان و آرامش موجود در یک فضا را می توان با راهکارهای مناسب تشدید یا تضعیف کرد. هر کدام از انسان ها دارای تعلقات ذهنی و روحی خاصی هستند که پاسخ گویی به نیازهای آن ها در معماری داخلی اولویت قرار می گیرد، از این رو نگرشی علمی و ناسیونال در کنار خلاقیت های هنری مطرح شده و یکی از مسائل مهم در این زمینه ایجاد تعامل و هماهنگی بین آن ها است. امروزه مبحث طراحی و دکوراسیون داخلی، اهمیتی خاص یافته و حتی به عنوان رشته ای مجزا تدریس می شود. معماری گذشته ما سرشار است از ظرافت ها و ریزه کاری هایی است که هزاران ایده و خلاقیت را در خود نهفته است. تزئینات و کاشی کاری های داخلی با تناسبات و رنگ بندی خاص خویش در کنار کالبد درونی ، فضایی رمزگون را تداعی می کنند و هم اکنون نیز ارزش فضایی خویش را حفظ کرده است.

 

تقسیم بندی ساختمان

تقسیم بندی فضای داخلیتقسیم بندی فضای داخلی

( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان ، بازسازی خانه )

 

خلاقیت در بازسازی ساختمان:

خلاقیت واژه ای است مبهم که ارائه تعریف دقیق از آن دشوار است. همانند هزاران واژه مهم دیگر که با ارائه تعریف فقط آن ها را در یک چهارچوب سلیقه ای محدود می کنیم. اما به طور کل می توان گفت: خلاقیت یک فرآیند ذهنی است، مرکب از قدرت ابتکار و انعطاف پذیری که هدف آن تولید یک محصول ارزشمند، کاربردی و نوآورانه است. ((تافلر)) در کتاب موج سوم می گوید:(( موج اول دوره کشاورزی است که انسان ها وابسته به زمین هستند، در موج دوم انقلاب صنعتی رخ داد و موج سوم عصر فراصنعت و فن آوری اطلاعات است و تنها فکری که در این عصر می تواند کارساز باشد خلاقیت است. با این وجود در تصور اکثر افراد باور بر این است که با اطلاعات کافی و استدلال و تجزیه و تحلیل ماهرانه که می توان به تجربه تعبیر کرد، رسیدن به هدف نهایی دست یافتنی است و افراد با یک دید عامیانه در مورد خلاقیت استفاده از آن را در تمام عرصه های زندگی محدود به عده ای خاص که به طور ذاتی خلاق هستند، می دانند. اما امروزه دانشمندان در عین اعتقاد به فطری بودن این فرآیند بحث آموزش خلاقیت را ارجح تر دانسته و آموزش شیوه های خلاقیت و هم چنین بررسی خصوصیات افراد خلاق را فراهم کننده ظهور این فرآیند حیاتی می دانند. ( ادوار دوبونو، خلاقیت جدی)، در مقدمه بحث، خلاقیت را به فرآیند ذهنی تعریف کردیم. این فرآیند در ذهن یک معمار خلاق ضرورتاً دارای دو پیش نیاز خواهد بود.

  نوسازی مدرن

تخیل : تخیل همان تصاویر و اوهامی است که معمار آزادانه و بدون قید و بند در ذهن خود برای خلق یک اثر معمارانه می پروراند. در بازسازی ساختمان این تخیل به دلیل آزادی و رهایی زیاد، مقدمه مناسب خلاقیت معمارانه است. بدین ترتیب که معمار می تواند در تخیل خود هزاران اثر معماری را که اولین بار به ذهن خود او خطور کرده است، پدید آورد. ( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

تصورتصور: تصور معماری به مثابه تصاویر ذهنی است که معمار با راهنمایی استادش از یک اثر معماری که تا بحال ممکن است اصلاً ندیده باشد ولی آن اثر در واقعیت وجود دارد، ساخته می شود. حال معمار برای تبدیل تخیلات خود به واقعیت باید با استفاده از تصورات خود از یک اثر معماری که اکتسابی بدست آمده است، آن تخیلات را به جهان واقعیت وارد کند. به طور کل(( تخیل عمل تسریع کننده تصور است در حالی که تصور صافی است که تخیل برای پیوستن به واقعیت باید از آن بگذرد.)) با داشتن این دو پیش شرط، معماری خلاق و به طورکل، فرآیند خلاقیت به عینیت می رسد و معمار می تواند یک طرح زیبا و جذاب را برای اجرا در یک پروژه خلق کند و به این صورت بازسازی ساختمان را به نحوی احسنت انجام دهد. ( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

 

بخش های مختلف ساختمان مسکونی در هنگام بازسازی ساختمان

ساختمان مسکونی دارای بخش های گوناگونی است که هرکدام از این فضاها با گذر زمان و استفاده مداوم از آنها دچار فرسودگی و مشکل می شوند و یا حتی در صورت سالم ماندن با توجه به قدیمی بودن برخی از افراد تصمیم میگیرند تغییراتی در این فضاها ایجاد نمایند. بازسازی ساختمان مسکونی . نوسازی ساختمان مسکونی

 

اتاق پذیرایی :

 

 نوسازی اتاق پذیرایی

یکی از فضاهای ساختمان مسکونی که بیشتر از سایر قسمت ها در دید افراد قرار میگیرد قسمت اتاق های پذیرایی ساختمان میباشد که ممکن است بخش هایی از این قسمت از جمله کفپوش ها ، نقاشی دیوارها و سقف ، کاغذ دیواری ها ، سقف کاذب و …. در این فضا دچار مشکل و یا کهنه شدن شوند که نیاز به بازسازی و نوسازی پیدا کنند. ( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

 

قسمت آشپزخانه :

نوسازی و بازسازی منزلنوسازی آشپزخانه

آشپزخانه یکی از قسمت های ساختمان مسکونی است که تغییرات در این قسمت بیشتر شامل کفپوش و کابینت و شیرآلات استفاده شده در آشپزخانه می شود. افراد بعد از گذشت مدتی ترجیح میدهند کابینت آشپزخانه و یا کفپوش آشپزخانه خود را تعویض نمایند. گروه معماری دکورساز در زمینه اجرا و نصب و ساخت انواع کابینت تجربه کافی داشته و نیاز شما عزیزان از این بابت را مرتفع کرده است.

نوسازی آشپزخانه
نوسازی آشپزخانه
نوسازی آشپزخانه
نوسازی آشپزخانه
( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

 

نوسازی ساختمان مسکونی

قسمت اتاق های خواب :

بازسازی ساختمان مسکونینوسازی اتاق خواب

یکی دیگر از فضاهای داخلی ساختمان مسکونی قسمت اتاق های خواب ساختمان می شود که تغییرات در این بخش بیشتر شامل نقاشی دیوارها و سقف ها و یاد کاغذ دیواری ها و همچنین انواع وسایل گرمایشی و سرمایشی به کار رفته در این اتاق ها می شود.

 

قسمت سرویس بهداشتی و حمام :

بازسازی و نوسازی منزل مسکونینوسازی قسمت حمام

قسمت سرویس بهداشتی و حمام در ساختمان های مسکونی بیشتر از بابت کفپوش سرامیک و یا دیوار و شیرآلات دچار کهنگی و یا مشکل می شوند. افراد ترجیح میدهند نوع دکوراسیون این قسمت را با گذر زمان تغییر داده و از طرح های جدید و به روز در این قسمت استفاده کنند.

نوسازی سرویس بهداشتی و حمام
نوسازی سرویس بهداشتی و حمام
قسمت نمای ساختمان مسکونی :

 

نوسازی نمای ساختمان مسکونینوسازی نمای ساختمان

یکی دیگر از تغییراتی که افراد ترجیح میدهند انجام دهند و نما و ظاهر جدیدی به ساختمان خود دهند قسمت نمای ساختمان است که در انواع مختلفی وجود دارد و کار میشود.

قسمت راهرو ها و راه پله ها :

 

نوسازی و بازسازی ساختمان مسکونیبازسازی ویلا

قسمت راهرو ها و راه پله ها و نرده ها و کفپوش هایی که در این قسمت ها استفاده می شود نیز با گذر زمان فرسوده و کهنه شده و افراد ترجیح میدهند با تعویض آنها نمایی جدید و زیبا به راهرو و راه پله خود ببخشند.

( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

 

گروه معماری دکورساز با سالها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان مسکونی و بهره گیری از متخصصین مجرب و حرفه ای در گروه خود آمادگی اجرای هرگونه نوسازی ساختمان مسکونی و بازسازی ساختمان در سراسر کشور را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا داراست.کافی است پروژه خود را به ما بسپارید و پس از پایان پروژه از انتخاب خود احساس رضایت کامل داشته و پس از انجام پروژه از محیط منزل خود به طور کامل لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه بازسازی ساختمان و نوسازی ساختمان مسکونی رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

( بازسازی ویلا ، بازسازی منزل ، هزینه بازسازی ساختمان )

 

  • ۰۲۱-۲۲۸۶۲۶۷۵ – ۰۲۱-۸۸۶۶۲۴۱۷ – ۰۲۱-۴۴۴۴۸۸۰۵
  • ۰۹۱۲۰۹۲۱۴۳۰ – ۰۹۱۲۲۲۰۶۸۳۲

 

گروه معماری دکورساز

Related Posts