هدف از خرید اسکرابر صنعتی چیست؟

 

اسکرابر صنعتی چیست؟

هدف از خرید اسکرابر صنعتی چیست؟

 

برای تمیز کردن و شستشوی کف زمین از آلودگی ها، در مکان های بزرگ و کوچک از اسکرابر استفاده می شود. خرید اسکرابر صنعتی یا زمین شوی صنعتی ، جهت تمیز کردن سریع کف زمین، به صورت مکانیکی و بدون دخالت دست صورت می گیرد. اسکرابر به صورت مکانیزه، به جمع کردن آلودگی ها از روی زمین، شستن زمین با آب، و خشک کردن آن با مکش اقدام می نماید. فروش اسکرابر صنعتی ، تحت برندهای مختلف انجام شده و ابعاد و ظرفیت آن هنگام خرید بسته به محل مورد نظر، مشخص میشود.

با خرید اسکرابر صنعتی می توان سرعت تمیز کردن محیط را افزایش داده و با رعایت بهداشت کامل، به نظافت محیط و شستشوی کف زمین پرداخت.

روش کار اسکرابر صنعتی به چه صورت است؟

 

روش کار اسکرابر صنعتی

 

برای توضیح روش کار این دستگاه لازم به ذکر است، ماشین کف شوی مکانیکی، دارای بخش های مختلفی میباشد که به صورت همزمان اقدام به پاکسازی محیط از هر گونه آلودگی و شستشوی آن با آب می کنند.

این دستگاه در طی حرکتش بر روی سطوح، با چرخش برس، تمامی ذرات ریز و درشت را از روی زمین جمع آوری می کند. از مخزن آب تمیز ، محلول بر روی زمین پاشیده شده و زمین را از هر گونه کثیفی و گرد و غبار پاک می کند. در پشت این دستگاه تی لاستیکی قرار گرفته است که آب اضافی و کثیف ریخته شده روی زمین را جمع آوری می کند. بخش دیگر دستگاه که کار مکش آب کثیف از روی زمین را بر عهده دارد، با سرعت مکش بالا، زمین را از هر گونه آب پاک کرده و آن را به مخزن مخصوص آب آلوده هدایت می کند.

مجزا بودن مخازن آب تمیز و کثیف از مزیت های این دستگاه است که موجب حفظ بهداشت محیط می شود. خرید اسکرابر صنعتی، در ابعاد مختلف را می توان برای محیط هایی نظیر بیمارستان، هتل، فروشگاه، ادارات و مکان های تجاری پیشنهاد داد.

لازم به ذکر است، این دستگاه برای استفاده در مراکز بهداشتی نظیر بیمارستان، از نوع خاصی طراحی میشود، که در مخزن آن از مواد آنتی باکتریال استفاده می گردد.  از لحاظ تکنولوژی بسیار کم صدا طراحی شده است تا برای بیماران بستری در این مکانها، مشکل خاصی ایجاد نکند.

 

 

مدل های اسکرابر صنعتی

 

مدل های اسکرابر صنعتی

 

فروش اسکرابر صنعتی در دو مدل دستی و با سرنشین صورت می گیرد. هنگام خرید اسکرابر صنعتی باید به متراژ محیطی که می خواهیم برای آن کف شو تهیه کنیم، دقت نماییم. برای خرید کف شوی صنعتی باید به قدرت مانور دستگاه دقت نمود و همچنین گنجایش دستگاه برای محلول شستشو را در نظر گرفت.

  • اسکرابر صنعتی در نوع دستی، نیاز به یک هدایت گر داشته که پشت سر دستگاه حرکت کند و بتواند با دست ، مسیر حرکت دستگاه را مشخص نماید. در محل های باریک نظیر راهروها و منازل، که با وجود وسایل مختلف در آن نمی توان از نوع سرنشین دار کف شو، استفاده کرد، از اسکرابر دستی استفاده می شود.
  • فروش زمین شوی صنعتی از نوع سرنشین دار، برای مکان های گسترده و کارخانجات که پهنای فضا و مساحت شستشوی بالایی دارند، انجام می شود. با خرید اسکرابر سرنشین دار، هم سرعت نظافت بالاتر رفته ، هم بازده کار بیشتر می شود. در کنار رعایت بهداشت، در طول روز، به کرات، با سهولت بیشتری امر نظافت در محیط انجام خواهد شد.

 

 

انرژی اسکرابر صنعتی چگونه تامین می شود؟

 

اسکرابر کابل دار

 

انواع اسکرابر صنعتی، با سه نوع سوخت فسیلی، باتری دار و برقی طراحی و تولید میشود. با توجه به مکان استفاده ، نوع تغذیه آن برای خرید مشخص می شود.

اگر از نوع دستی آن خریداری می کنید، با توجه به طول مسیری که دستگاه در آن استفاده می شود و میزان دسترسی تان به پریز برق در محل، می توانید نوع کابلی یا باتری دار آن را انتخاب نمایید.

اگر قصد خرید اسکرابر صنعتی از نوع سرنشین دار را دارید، باید به سر پوشیده بودن یا باز بودن فضا دقت کنید. موتورهای برقی (کابل دار)، دیزلی یا باتری دار برای این نوع دستگاه در نظر گرفته شده است. با توجه به میزان کاری که از این ماشین در طول روز انتظار می رود، همچنین میزان دسترسی دستگاه به پریز در محیط نوع تغذیه آن را انتخاب کنید.

خرید اسکرابر صنعتی

نمایندگی خرید اسکرابر صنعتی

 

برای خرید اسکرابر صنعتی یا انواع کف شو و سنگ ساب با قیمت مناسب، به نمایندگی های مجاز و معتبر این دستگاه مراجعه نمایید. شرکت آذین اسپادانا با آدرس azinspadana.ir ، بهترین محصولات را با بهترین قیمت در کمترین زمان در اختیار شما قرار می دهد. این نمایندگی مجاز علاوه بر ارائه انواع اسکرابر صنعتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات این وسیله را نیز ضمانت می کند. با بهترین کادر فنی و تحویل به موقع خدمات، توانسته با اقتدار به سابقه ای درخشان در حوزه فعالیت خود دست یافته و به بهترین مرکز فروش اسکرابر در تمامی شهرهای ایران تبدیل گردد.

Related Posts