نمونه کارت ویزیت و طراحی کارت ویزیت به طور تخصصی

کارت ویزیت

کارت ویزیتی که در دست شماست یکی از مهمترین ابزاری است که برای بازاریابی می توانید از آن استفاده کنید . شما در ملاقات هایی کاری خود با مشتریانی که قصد همکاری با شما را دارند کارت ویزیت را ارائه می دهید.در کارت ویزیت شما اطلاعات تماس شما است تا مشتری شما در صورت نیاز با شما تماس بگیرید.

همچنین کارت ویزیت خود را میتوانید داخل یک پاکت شیک قرار دهید.همچنین اگر در روزنامه ها و پیک ها محلی تبلیغات می کنید، کارت ویزیت شما می تواند یک کپی آماده برای صفحاتی باشد که تبلیغات با کارت ویزیت افراد چاپ می شود.

نمونه کارت ویزیت
نمونه کارت ویزیت

کارت ویزیت معمولا توسط خود شما یا نزدیکانتان به دست مخاطب می‌رسد، بنابراین می‌توان روی شناخت اولیه‌ای که نتیجه برخورد شما و مخاطب است حساب کرد.

شما باید در ابتدا با یک کارت ویزیت با کیفیت شروع کنید، که به شما امکان پایه گذاری یک کسب و کار مناسب را می دهد.اینکه شما با کارت ویزیت خود میخواهید چه فعالیتی انجام دهید مهم نیست، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه کاری انجام می دهید و یا چه چیزی می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

بخشی از کارهایی که کارت ویزیت برای شما انجام می دهد:

۱٫نام شما و کسب و کارتان را به مخاطبان نشان می دهد.

۲٫مشتریان شما به راحتی با استفاده از قسمت های تماس, با شما ارتباط می گیرند

۳٫کارت ویزیت شما فعالیت و نوع کسب و کار شما را به نمایش می گذارد

۴٫با استفاده از خلاقیتی که در طراحی کارت ویزیت صورت می گیرد می توان در ذهن مخاطب ماندگار ماند.

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت یکی از مهترین قسمت های یک کارت به شمار می رود.طراحی باید خاص و جذاب باشد تا مخاطب را به دیدن کارت ترغیب کند.

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی کارت ویزیت خلاقیت در طراحی آن است .

طراحی با خلاقیت خاص می تواند کارت ویزیت شما از سایر رقبا متمایز کند چرا که خاص بودن کارت ویزیت شما در ذهن وی می ماند و او تصور بهتری از شما دارد.

 

در قسمت زیر ده نکته اساسی که باید در طراحی کارت ویزیت آن را رعایت کرد را توضیح داده ایم:

۱٫از تصاویری استفاده کنید که مربوط به کسب و کار شما باشد.

۲٫مطمئن شوید که کارت ویزیت دارای خلاقیت و ایده باشد تا بتواند مخاطب را جذب کند.

۳٫رنگ های مهمترین قسمت یک طراحی به شمار می روند,پس از رنگ هایی استفاده کنید که مخاطب بیشتری جذب کند.

.۴ کارت را به صورت عمودی طراحی کنید تا مطمئن شوید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.معمولا کارت های عمودی مخاطب بیشتری دارند.

  1. ۵٫ اگر میخواهید تنوع در کارت ویزیت خود ایجاد کنید دو کارت متفاوت می تواند میزان فروش محصول شما را تا حد باور نکردنی بالا می برد.
  2. ۶٫ مطمئن شوید کارت ویزیتی که طراحی می کنید به خوبی برند یا نام تجاری شما را تصریح و توصیف می کند.
  3. ۷٫ سعی کنید مشخصات کلی خلاصه و در یک خط قابل خواندن و فهمیدن باشد از نوشتن متن های طولانی اجتناب کنبد
  4. ۸٫ از فونت مناسب برای نوشته استفاده کنید ,نوشته ای انتخاب نکنید که مردم قادر به فهم آن نباشند چون باعث می شود برخی از مشتریان خود را از دست بدهید.
  5. ۹٫ از کارت ویزیت هایی استفاده نکنید که حاوی اطلاعات ارتباطی قدیمی، آدرس پستی و … است چون باعث می شود یک فرد غیر حرفه ای به نظر برسید.
  6. ۱۰٫ پشت کارت شما باید حاوی نکات مهم و ضروری در مورد نوع فعالیت و سرویس دهی شما باشد. این باعث می شود مردم شما را بهتر و زودتر به یاد آورند.

 

 

رنگ ها

انتخاب رنگها در هر طرحی تاثیر بسزایی خواهد داشت و طراحی کارت ویزیت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. رنگهای شارپ و چشمگیر میتواند توجه افراد را به کارت شما افزایش دهد ولی در نظر داشته باشید که استفاده از آنها به سادگی و زیبایی طراحی کارت ویزیت شما لطمه نزندو همچنین سعی کنید همخوانی مناسبی بین رنگهای به کار رفته در سایت، سربرگ، تبلیغات و طراحی کارت ویزیت خود برقرار کنید.

رنگ ها در کارت ویزیت دارای معنی خاصی هستند که در قسمت زیر انواع رنگ ها و معانی آنها به صورت مختصر آماده است:

قرمز : نماد عشق – هیجان – تحریک اشتها – پویایی

مورد استفاده : محصولات آتش نشانی – محصولات مردانگی

نارنجی : گرمی – پاییز – آتش – برانگیختگی

مورد استفاده : غذاهای آماده – غذاهای با گوجه فرنگی

زرد : لذت در زندگی – روشنایی – قیمت ارزان

مورد استفاده : جلب توجه افراد – کرم ضد آفتاب

سبز : آرامش – استراحت – سلامتی – تازگی

مورد استفاده : سبزیجات کنسرو شده – تنباکو – محصولات نعنایی

آبی : آسمان – آب – جوانی – امنیت

مورد استفاده : غذاهای منجمد – نوشابه ها – کم اشتهایی – اعتماد – ثروت

قهوه ای : زمین – راحتی – رفاه مادی

مورد استفاده : حرفه ای بودن – کالاهای مردانه – کافی شاپ – جایگاه اجتماعی

نمونه کارت ویزیت

نمونه کارت ویزیت دارای نوع و جنس و طراحی های گوناگونی است.

تمام قسمت های کارت ویزیت مکمل هم هستند پس کار هر قسمت باید به بهترین نحوه انجام شود تا ما یک کارت ویزیت حرفه ای و شیک در اختیار داشته باشیم.

 

*فرم های ویزیت معمولی و فوری / سایز : ۸٫۵ * ۴٫۸
-یکرو/ دورو UV گلاسه
-یکرو/ دورو سلفون مات
-یکرو/ دورو سلفون براق
-یکرو/ دورو کتان امباس
-یکرو/ دورو کتان آلمان
-یکرو/ دورو سوسماری

*فرمهای ویزیت فانتزی مستطیل/ دورگرد
-۹ * ۶ طلا کارت لمینیت براق
-۹ * ۶ طلا کارت لمینیت مات
-۹ * ۶ لمینیت برجسته
-۹ * ۶ لمینیت برجسته طلاکوب
-۵٫۹ * ۵٫۶ لمینت طلاکوب کوچک

Related Posts