معرفی دستگاه اسکرابر شرکت فلامک ماشین

معرفی دستگاه اسکرابر شرکت فلامک ماشین

آیا شما نیز به دنبال شرکتی برتر در زمینه نظافت صنعتی هستید؟ آیا می دانید که اهمیت نظافت در صنایع مختلف چقدر می باشد؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات بسیار جامع و کاملی را در خصوص نظافت و ابزار نظافتی در صنعت را به دست آورید.

توجه داشته باشید که نظافت از مهمترین موضوعاتی می باشد که در بسیاری از صنایع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و هر مدیر سازمان یا شرکتی به خوبی می داند که برای رسیدن به استانداردهای لازم بایستی تمام اصول نظافت را مورد توجه قرار دهند. توجه داشته باشید که برای تمیزی و نظافت سازمان ها یا کارخانه های بزرگ استفاده از ابزارها و تجهیزات قدیمی و کوچک پاسخگو نخواهد بود به همین جهت بسیاری از شرکت ها در سطح جهان به دنبال طراحی و تولید انواع ابزار آلات نظافتی صنعتی هستند تا بتوانند بهترین پاسخ را به این نیاز دهند. شما نیز می توانید به راحتی برای تمیز کردن و نظافت سالن های کارگاه و شرکت خود، به راحتی با یکی از شرکتهای خدماتی در این زمینه تماس لازم را داشته باشید و بتوانید از این خدمات برخوردار باشید. لازم به ذکر است که خرید تجهیزات نظافتی صنعتی بی شک هزینه های بسیار کلانی را به دنبال خواهد داشت و کمتر شرکتی می تواند از پس این هزینه ها بر بیاید به همین جهت ترجیح می دهند تا با شرکت های خدماتی همکاری لازم را داشته باشند.

انواع روش های نظافت صنعتی

شرکت های خدماتی برای نظافت صنعتی، روش های بسیار متنوعی را دنبال می کنند که از مهمترین و اصلی ترین این روش ها می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

–         روش سنتی: روش سنتی یا دستی از قدیمی ترین روش های نظافت می باشد که با استفاده از سطل آب و تی به شستشو و نظافت سطوح مورد نظر می پردازند. توجه داشته باید که استفاده از این روش، ممکن است انرژی بسیار بیشتری را بطلبد و به نیروی انسانی بیشتری نیاز داشته باشد.

–         روش مدرن: در روش مدرن برای انجام هرگونه نظافتی، از دستگاه ها و ابزارهای بسیار مدرن و جدیدی استفاده می شود که از مهمترین آنها می توان به دستگاه های اسکرابر یا کف شوی زمین اشاره کرد که این دستگاه ها می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، تمیزی و نظافت مورد نیاز را ارائه دهند. شرکت های خدماتی برای ارائه بهترین خدمات، استفاده از این روش را در اولویت های خود قرار می دهند.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال اخذ خدمات مدرن هستند و برای همین منظور نیز به دنبال شرکت هایی هستند که روش مدرن را جایگزین روش های سنتی نموده اند. در این روش جدید از تجهیزات و ابزار نظافت صنعتی بسیار مدرن و بی نظیری استفاده می شود از مهمترین این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         اسکرابر: اسکرابر دستگاهی می باشد که در جهت کف شوی و زمین شوی مورد استفاده قرار می گیر و توانایی بسیار بالایی را در حذف و پاک کردن تمام آلودگی های سطوح مختلف را دارد. این دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است که فرایند نظافت را به خوبی می تواند کنترل سازد

انواع دستگاه کف شوی صنعتی

 انواع دستگاه کف شوی صنعتی براساس منبع تغذیه به دو نوع برقی و شارژی تقسیم می شود. زمین شوی برقی با اتصال به برقی شهری کار می کند. اما مدل شارژی انرژی لازم را از باتری کار گذاشته در داخل دستگاه دریافت می کند.

لزوم استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی زمین شوی

با توجه به وسعت متراژ در کارگاه ها، فرودگاه ها، شرکت های بزرگ، سوله های تولیدی، مجتمع های تجاری و… امکان نظافت و شستشو به صورت دستی ممکن نیست. چرا که هم تعداد نیروهای خدماتی باید بالا رود وهم امکان تمیز نگه داشتن محیط سخت و طاقت فرسا می شود. دستگاه های زمین شوی صنعتی اسکرابر برای چنین اماکنی طراحی و ساخته شده اند. با استفاده از زمین شوی صنعتی (اسکرابر) در سریع ترین زمان می توان مساحت بزرگی را نظافت نمود .

 IPC با قدرت در خصوص طراحی انواع زمین شوی صنعتی در ایتالیا ظهور یافته است  

IPC که یکی از بزرگ ترین مجموعه کمپانی های تولید کننده دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی در کشور ایتالیا است، جهت رفع نیازهای نظافتی بشر با چندین زیر مجموعه فعال، در بازار حضور متشکل از زیر مجموعه های خود Gansow ، Soteco Portotecnica , Faip , Pulex ، Euromop و Ready System می باشد که با  یا مجموعه ای از تولیدات تخصصی و کاربردی جوابگوی کلیه نیازهای نظافت مکانیزه صنعتی در جهان می باشند. که توانسته اند از این طریق خدمت بزرگی به جوامع برای رفع آلودگی های محیطی از جمله ویروس، باکتری و قارچ کرده است.

هزینه های مربوط به نظافت در صنایع مختلف

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که برای بسیاری از افراد وجود دارد، هزینه های مربوط به نظافت صنعتی می باشد که در خصوص این امر می توان گفت، هزینه های مربوط به این امر، به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد که از مهمترین و اساسی ترین این عوامل می توان به بررسی جنس سطوح، وسعت محیط، استفاده از مواد شوینده، استفاده از تجهیزات مورد نیاز، هزینه های عملیاتی و غیره اشاره کرد.

ارائه مشاوره در خصوص انواع قطعات و لوازم یدکی تجهیزات نظافتی

برای اخذ هرگونه مشاوره در خصوص انواع قطعات و لوازم یدکی تجهیزات نظافت صنعتی می توانید این فرصت طلایی پیش آمده را از دست ندهید و با همکاران ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید. شما می توانید در خصوص هزینه های احتمالی و مدت زمان لازم برای تمیزی و نظافت نیز اطلاعات لازم را دریافت کرده و با خیال راحت اقدام به درخواست کمک از سوی همکاران بسیار متخصص ما داشته باشید

. شماره تماس :    ۰۹۱۲۳۲۵۴۱۳۲  ۸۸۵۳۵۴۴۴ -۰۲۱

www.falamakmachine.com

Related Posts