فوت و فن ست کردن لباس های زنانه – بررسی برخی روش های ست لباس

فوت و فن ست کردن لباس های زنانه – بررسی برخی روش های ست لباس

با افزایش سبک و رنگ های موجود در طراحی لباس ها کار ست کردن لباس ها مردانه و زنانه کمی پیچیده شده است به طوری که خیلی از جوانها به دنبال پوشیدن لباس هایی با رنگ خنثی هستند تا مبادا به اشتباه ست نامناسبی را بپوشند.در این مقاله راهنمایی های لازم جهت ست کردن لباس زنانه را خدمت شما ارائه می دهیم.

یکی از اصول ست کردن لباس های زنانه شناخت دنیای رنگ هاست.رنگ ها دارای حس گرمی و سردی هستند. برای ست کردن لباس ها لازم است که لباس های با رنگ گرم را با هم بپوشید و لباس های با رنگ سرد هم به همین شکل.رنگ های مایل به قرمز ، نارنجی و سرد جزو شناخته شده ترین رنگ های طبع گرم و رنگ های مایل به بنفش ، آبی و سبز هم شناخته ترین رنگ های طبع سرد هستند.

اصل بعدی استفاده از رنگ های سفید و سیاه و خاکستری در لباس است.این رنگ ها جزو رنگ های خنثی به حساب می آیند.درواقع این رنگ ها به تنهایی جذابیتی ندارند اما اگر به درستی در کنار بقیه رنگ لباس ها ست شوند ، جذابیتی خارق العاده به استایل شما اضافه می کنند.توجه داشته باشید که این سه رنگ قابل ست شدن با هر رنگی می باشند.رنگ سیاه ست لباس شما سیرتر می کند.با افزودن رنگ سفید ، ست لباس شما روشن تر می شود و رنگ خاکستری تُن رنگ را تعیین می کند.

رنگ های مکمل از جمله رنگ هایی است که حتما در زندگی روزمره آنها را مشاهده کرده اید.درواقع ایده رنگ های مکمل به طور کامل از طبیعت گرفته شده است.برای مثال غروب خورشید ست رنگ های زرد و نارنجی و قرمز را به عنوان رنگ های مکمل به شما می شناساند.درختان در فصل پاییز رنگ های مکمل قهوه ای و نارنجی را به شما معرفی می کنند.

تجربه نشان داده است که در ست کردن لباس زنانه نباید بیشتر از ۳ رنگ استفاده شود درغیر این صورت ست لباس زنانه جلف پدید می آید.البته این یک تجربه شامل موارد متعدد است.موارد کمی هستند که در ست لباس زنانه از بیشتر از ۳ رنگ استفاده شده و دلبری خاص خود را دارد.

ست کردن لباس های زنانه طرح دار کار سختی است اما پیشنهاد می شود که از ترکیب رنگ های خنثی برای جذاب تر شدن این ست حتما استفاده شود.

ست کردن لباس با تنها یک رنگ (مثلا آبی) پیشنهاد نمی شود.اما همین ست برای رنگ های خنثی (سفید ، سیاه و خاکستری) جذابیت خاصی را به مخاطب القا می کند.

معرفی چند ترکیب رنگ شیک و جذاب

محبوب ترین رنگ زنانه در مهمانی های مجلسی ، رنگ قرمز است.این رنگ بیشترین درجه گرما در طیف نوری را دارد.پیشنهاد ما برای ست کردن با این رنگ لباس زنانه ، رنگ شرابی است که با تیرگی خود از حجم گرمای رنگ لباس می کاهد و جذابیت زیادی به آن اضافه می کند.

لباس های زنانه با رنگ خردلی اخیرا در ایران استفاده زیادی داشته است.این رنگ به تنهایی دارای تناژ گرم است و زرق و برق و تندی دارد که باعث می شود کمتر از آن استفاده کنیم.پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ خاکی در کنار این رنگ است.ترکیب رنگ پیشنهادی نه تنها جلف نیست بلکه برازنده افرادی است که به دنبال جذابیت و کاریزماتیک جلوه دادن خود هستند.

سفید و گلبهی دو رنگی است که در نهایت سادگی و جذابیت ست های لباس قرار دارد.درواقع این ترکیب رنگ میانه است.زیاد جلف نیست و زیاد ساده هم نیست.شیک است و جذاب و البته خاص

ست کردن لباس زنانه در محیط بیرون خانه اهمیت زیادی برای هر خانمی دارد.انواعی که به آنها اشاره می کنیم از جمله مهم ترین ست ها در بین خانم های ایرانی است.

شال با مانتو

در این نوع ست کردن باید علاوه بر رنگ ، به مدل شال و مانتو نیز دقت کرد.مدل های مختلف موجود در بازار باعث می شود که فقط خانم های ریسک پذیر به دنبال این مورد بروند اما اگر ترکیب رنگ و مدل مناسبی انتخاب شود ، خارق العاده به نظر می رسید.

لباس زنانه با کیف و کفش

در گذشته کیف و کفش زنانه محدودیت رنگ و مدل داشتند اما اکنون این محدودیت از بین رفته و با هر استایلی کیف و کفش مناسب برای خانم ها موجود است.پیشنهاد ما در این ست ،ترتیب انتخاب است یعنی ابتدا کیف یا کفش موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس به سراغ لباس زنانه مورد نظر با موارد یاد شده بروید.

لباس زنانه با ساعت

امروزه ساعت در بین خانم های ایرانی رواج پیدا کرده حتی می توان گفت که جای زیورآلات را نیز در بین ست های انتخابی آنها گرفته است.ساعت با بند چرمی برای دورهمی ها مناسب است.این ساعت با شلوار جین و لی ترکیب زیبایی را بوجود می آورد.در عوض جای ساعت های طلایی رنگ و نقره ای در مجلس های باشکوه است.

ست کردن لباس های زنانه با تیشرت

تیشرت در رنگ های و طرح های متنوع وجود دارد و به راحتی با انواع و اقسام لباس ها ست می شود.اما این نوع ست کردن در ایران کمتر دیده شده است.در ست زنانه از تیشرت ها به عنوان یک پوشش کمکی برای افزایش جذابیت استایل استفاده می شود و کمتر دیده شده است که استایلی براساس تیشرت تعیین شود.بر همین اساس بیشترین رنگ هایی که برای تیشرت استفاده می شود ، رنگ های سفید و سیاه و خاکستری است تا با کمک تیشرت بتوان توازن رنگ را در استایل مورد نظر ایجاد کرد. سعی کنید با خرید تیشرت زنانه ، از سایت های خوب و معتبر بهترین لباس هارا داشته باشید.

ست کردن لباس زنانه با شلوار جین

البته شلوار جین در ایران و خارج از ایران معنا و کاربرد متفاوتی دارد.باید این نکته را درنظر داشته باشید که در ایران تفاوت مدلی بین شلوار جین و لی وجود ندارد.شلوار جین به دلیل مدل و رنگ خاصی که دارد با بیشتر لباس ها و مانتو ها قابل ست شدن است.کفش نیز از بند این قانون خارج نیست.درواقع شلوار جین لباس همه وقت است و برای ست کردن آن نیاز به دردسر زیادی نیست.ما به شما بوت ، اسنوکرز ، کفش پاشنه بلند و کفش پاشنه تخت را برای ست کردن با شلوار جین پیشنهاد می کنیم

 

استایل مناسب مهمانی

برای این نوع مهمانی ها ابتدا باید چند سوال را پاسخ دهید :

  1. افراد در این مهمانی چقدر باهم صمیمی هستند
  2. علت جمع شدن دوستان در کنارهم
  3. محل جمع شدن بیرون خانه است یا داخل خانه
  4. آب و هوا

با پاسخ به این چهار سوال می توانید با استفاده از اصولی که در بالا به آن اشاره کردیم ، اقدام به تهیه لباس مناسب خود برای مهمانی ها بکنید.انتخاب اکسسوری های مناسب نیز در این دورهمی های دوستانه پچیشنهاد می شود.

در فصل بهار و تابستان مانتو نخی رنگ روشن و بلند، شلوار پارچه‌ای دمپا گشاد، یک جفت صندل تابستانی بندی، کیف پهن و بزرگ با شال نخی استایل صمیمی و شیکی به شما می‌دهد. در این استایل می‌توانید به جای کیف بزرگ یک کیف کوچک با بند زنجیر هم انتخاب کنید.

در فصل پاییز و زمستان ، ست‌های نارنجی ، قرمز، قهوه‌ای سبز، مشکی آبی و کرم سفید انتخاب‌های ایده‌آلی خواهند بود. ژاکت‌ها و لباس‌های پشمی از جذابیت‌های فصل سرما است. تنوع این نوع لباس‌ها به قدری بالاست که پوشیدن لباس پشمی سفید با شلوار جین شما را تبدیل به نگین جمع می‌کند.

در نهایت لازم به ذکر است که در این مهمانی ها به دنبال ست های زنانه ساده باشید.سادگی همیشه زیبا ترین ست برای هر آقا یا خانمی است اما مهمانی و دورهمی های دوستانه بهترین مکان برای ست کردن لباس های ساده است.فراموش نکنید بین جمع دوستان هرچقدر متواضع تر و ساده تر و به قول خودمون “خودمونی تر” باشید ، محبت بین شما افزایش پیدا می کند

 

Related Posts