همه چیز در مورد آزمون gre

همه چیز در مورد آزمون gre

در این مقاله سعی داریم در مورد آزمون gre  و ثبت نام آزمون gre  توسط تیم تراپی صحبت کنیم و کمی شما را با هزینه ، شرایط و سایر نکات آزمون gre آشنا کنیم و در انتها در مورد ووچر gre  صحبت می کنیم.

آزمون  gre  چیست ؟

آزمون gre در واقع آزمونی برای بررسی سوابق تحصیلی به حساب می آید که اولین بار توسط دانشگاههای ییل و هاروارد برای سوابق تحصیلی تکمیلی دانشجویان گرفته شد.

دانشگاه ییل اولین دانشگاه دولتی بود که در سال ۱۹۳۸ این آزمون را گرفت.

در سال ۲۰۰۶  تصمیم برای تغییرات اساسی در آزمون gre گرفته شد.

در این سال تصمیم گرفته شد زمان آزمون  افزایش یابد و از طرفی منابع و نحوه آزمون بصورت کامپیوتری انجام شد.

در سال ۲۰۰۷  این تصمیمات از طرف ETS  تایید و تقریبا انجام شد.

در انتهای این سال قسمت محتوایی این آزمون بهبود یافت.

در  سال ۲۰۰۸  محتوا در قسمت هایی که آزمون دهندگان نیاز به درک مطلب داشتند تغییر کردن تا بهتر شرکت کنند.

در سال ۲۰۰۹  نحوه نمره دهی تغییر کرد و یک بازه برای نمرات در نظر گرفته شد.

در کل هر روز این آزمون معتبرتر و بهبود می یابد و مورد تایید قرار می گیرید.

این آزمون برای کسانیکه به دنبال ادامه تحصیل در مقاطع بالای تحصیلی در کشور های آمریکایی و اروپایی هستند ، بسیار مناسب است.

هزینه آزمون gre

برای اطلاع دقیق از آزمون می  توانید با کارشناسان سایت تراپی در مورد آزمون صحبت کنید و از قیمت های دقیق این آزمون با خبر شوید و با خیال راحت برنامه ریزی و ثبت نام کنید.

پرداخت هزینه آزمون gre

برای پرداخت هزینه آزمون می توانید به سایت تراپی مراجعه کنید و با کمترین هزینه ممکن و کمترین کارمزد کار ثبت نام آزمون را پیگیری کنید.

منابع آزمون gre

منابع این آزمون بسیار فراگیر و دسترس هستند و کافیت سرچ کنید و با دانلود فایلهای موجود قبل از شرکت در آزمون gre برای آن آمادگی لازم را داشته باشید.

آزمون gre یکی از آزمون معتبر به حساب می آید که برای کسانیکه به دنبال ادمه تحصیل در مقاطع تحصیلی ارشد هستند می توانند با شرکت در این آزمون از این مدرک معتبر را دریافت کنند.

برای دریافت مشاوره و اطلاع در مورد هزینه و تاریخ و زمانبندی و سایر موارد می توانید به سایت تراپی مراجعه کنید و از کارشناسان تراپی مشاوره بگیرید.

Related Posts