نرم افزار مطب پزشکان

نرم افزار مطب اکسیر

مقدمه :

در گذشته برای دسته بندی و حفظ اطلاعات شخصی و یا تجاری از ابزار نگارشی نظیر قلم و کاغذ بهره می بردند. امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف،دسته بندی و حفظ داده ها، راحت تر و دسترسی به آن ها سریع تر شده است.

لوگو نرم افزار اکسیر

معرفی:

گروه فنی مهندسی تلاش به عنوان یکی از پیشگامان ارائه راهکارهای الکترونیک در حوزه سلامت با هدف تولید محصولات و خدمات نوین با تکیه بر استفاده از نیروهای متخصص و بکارگیری آخرین متدولوژیهای توسعه نرم افزار و باور استفاده ازفناوری روز برای تسهیل روال های درمانی اقدام به طراحی، تحلیل و توسعه اکسیر EXIR به صورت جامع نموده است.

پرونده الکترونیک سرپایی چیست؟

به زبان ساده، مکانیزه کردن وظایف و تکالیف واحد ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان است. به عبارت دیگر پیاده سازی سامانه اطلاعاتی به صورت كاملا یكپارچه كه قابلیت كاربری و استفاده در طیف گسترده ای از مراكز بهداشتی و درمانی را داشته باشد و بتواند داده های الکترونیکی ارایه شده به یک فرد اعم از اطلاعات بالینی، دموگرافیکی، اجتماعی و مالی را مستند کند. محیط نرم افزار اکسیر

بخش ویزیت اکسیر چه مزیتی دارد؟

با توجه به نیاز پزشکای عزیز و وارد کردن اطلاعات ضروری و کاربردی از بیمار مثل: سابقه ی بیماری ،داروهایی که مصرف میکند و یا با توجه به حساسیت های بیمار میتوانند بهتر و دقیق تر بیماران خود را ویزیت کنند.

برخی از امکانات بخش ویزیت :

نرم افزار قلم نوری اکسیر ویزیت بیمار از طریق قلم نوری تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص نمایش بیماران ارجاع داده شده برای انجام آزمایشات , تست ها و … با رنگ های متنوع چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه نمایش نوبت های امروز در مانیتور پزشک تعریف انواع دارو, واحد دارو و نحوه ی مصرف آن تعریف انواع بیماری به صورت پیش فرض جهت پیشنهاد دارو مشخص نمودن نکات مثبت بالینی و بیماری های خاص هر بیمار امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای تشخیص دارو

چگونه می توان مطب خود را الکترونیک کرد؟

درابتدا مجهز بودن مطب به یک سیستم کارآمد و مناسب امری حیاتی است. دومین مرحله فراهم آوردن شبکه ای مناسب برای استفاده از برنامه ها می باشد. بعد از آن مهم ترین مرحله تصمیم و انتخاب برنامه ای مناسب برای مطب ، که بتواند نیازهای پزشک را پاسخ گو باشد. و در آخر تماس با واحد فروش و مشاوره در همه ی امور از قبیل شبکه , سخت افزار , اینترنت ، ویندوز و .. میباشد. تیم پشتیبان فنی ما تمامی خدمات مورد نیاز نظیر راه اندازی کامل نرم افزار و آموزش کامل پرسنل را برایتان انجام خواهند داد. ما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کرده و رضایت کامل تمامی پزشکان استفاده کننده از اکسیر را به دست آوریم. جهت ارتباط بیشتر میتوانید از طریق روش های زیر اقدام نمایید: سایت: exircmp.com تلفن: ۰۲۱۵۴۱۰۹۰۰۰ تلفن: ۰۲۱۸۸۱۰۰۸۸۰ جهت مشاهده دموی نرم افزار میتوانید به سایت اصلی نرم افزار مدیریت مطب مراجعه نمایید.

Related Posts