تجربه ی سفر با قطار به شهر شیراز

تجربه ی سفر با قطار به شهر شیراز

برای اینکه روزهای خوبی را در سفر با قطار داشته باشید باید در مورد این وسیله نقلیه اطلاعات کافی داشته باشید و به همین خاطر باید در مورد راه های سفر با قطار به شهر شیراز اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید از سفر خود لذت ببرید.

قطار یکی بهتری وسایل نقلیه همگانی می باشد که می توانید برای سفرهای خود در نظر بگیرید زیرا که بهترین و امن ترین وسیله ای است که می تواند شما را بدون نگرانی و دلهره به مقصد مورد نظرتان برساند. به همین خاطر ما در این مطلب سعی کرده ایم در بیشتر بگوییم. در ادامه با ما در مقاله سفری ایمن با قطارهای مسافرتی بیشتر صحبت می کنیم.

برای سفرهای خارجی باید از هواپیماها استفاده کرد و نمیتوان با اتوبوس به سفرهای خارج از کشور رفت. هم چنین پایانه های اتوبوس رانی بیشتر در داخل شهرها قرار دارند در حالیکه فرودگاه ها اغلب خارج از شهر قرار میگیرند بنابر این دتسرسی به مرکز شهر از طریق پایانه ها راحت تر از فرودگاه ها خواهد بود.

هر دو وسیله مشابه بوده و میتوان از طریق سایت های اینترنتی مانند مستربلیط و یا مراجعه حضوری به پایانه ها برای اتوبوس و فرودگاه ها برای هواپیما بلیط مورد نظر را تهیه کرد.

در کل این شما هستید که تصمیم میگیرید کدام راه را برای سفرهای پیش روی خود انتخاب نمایید. شرایط زندگی و موقعیت شما در انتخاب شما برای وسیله ی مورد نظر بسیار اهمیت دارد. در هر دو حالت باید قبل از حرکت اتوبوس و یا پرواز هواپیما به پایانه و یا فرودگاه مربوطه مراجعه کنید تا با تاخیر خود پروازتان را از دست ندهید و هم چنین موجب اتلاف وقت سایر مسافران نشوید.

برای سفرهای خارجی باید از هواپیماها استفاده کرد و نمیتوان با اتوبوس به سفرهای خارج از کشور رفت. هم چنین پایانه های اتوبوس رانی بیشتر در داخل شهرها قرار دارند در حالیکه فرودگاه ها اغلب خارج از شهر قرار میگیرند بنابر این دتسرسی به مرکز شهر از طریق پایانه ها راحت تر از فرودگاه ها خواهد بود.

اگر برای سفرهای تابستانی یک بلیط قطار خریده اید و چمدان های خود را بسته اید و ذوق زده منتظر رسیدن لحظه موعود هستید. مثلا برای خرید بلیط قطار شیراز مشهد نمی توانید تا لحظه آخر صبر کنید و بعد اقدام به خرید بلیط کنید. بنابراین اگر قصد سفر با قطار دارید بهتر است زودتر برای خرید بلیط قطار اقدام کنید. پیشنهاد ما خرید اینترنتی بلیط قطار است. چون هم سریع تر است هم راحت تر و مطمئن تر.

سفر با قطار گاهی می تواند خیلی طولانی باشد و ممکن است شما در واگن خود به شدت کسل شوید و حوصله تان سر برود. هرچند قطار پر از آدمهای مختلفی است که می توانید ساعت ها با آنها مکالمات هیجان انگیزی داشته باشید، اما اگر مثل من درون گرا و یا خجالتی هستید حتما خسته خواهید شد. با خود کتابی که مدت ها قصد داشتید مطالعه کنید را بردارید.

قطار بهترین مکان برای مطالعه آن کتاب خواهد بود. یا اگر اهل سینما هستید، فیلمی که مدت ها قصد داشتید تماشا کنید اما فرصتش را نداشتید با خود بیاورید وبا لپ تاپ یا تبلت به تماشای آن بنشینید. البته فراموش نکنید که هندزفری و یا هدفون هم همراه داشته باشید. هیچکس دوست ندارد صدای موسیقی متن فیلم مورد علاقه شما، موسیقی متن سفر او را هم تشکیل دهد.

حتما می گویید قطارها که رستوران و بوفه دارند و نیازی به اسنک نیست. درست است اما با خود چیزی همراه داشته باشید که اگر در طول سفر اینقدری گرسنه نبودید که به یک غذای کامل نیاز داشته باشید، بتوانید با خوردن اسنک خانگی خود، هم در هزینه ها صرفه جویی کرده باشید و هم غذایی سالم و مطمئن نوش جان کرده باشید.

معمولا بوفه ها در قطارها کمی گرانتر از بقیه فروشگاه ها هستند و این نکته برای یک فرد اقتصادی مثل من توجیه ندارد. اما اگر یک بلیط قطار شیراز قم داشته باشم حتما سری به بوفه قطار می زنم و دلی از نیمروی خوشمزه توی راهی در می آورم.

Related Posts