اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو ارزان در تهران

 

 

 

برای انجام کارهای روزمره خود باید ماشین دیگری را خریداری کنید! و یا اینکه تصمیم دارید با دوستان و یا اقوام خود به مسافرت بروید ولی وسیله ی نقلیه مناسب و به تعداد نیاز در اختیار ندارید و یا برای قرارهای کاری خود نیاز به یک خودرو لوکس و مدرن دارید و یا اینکه یک روز رو دوست دارید با دوستان خود با اجاره کردن ماشین لوکس یک روز به یادماندنی و خاطره انگیز داشته باشید و یا خیلی از دلایل دیگر که شما را مجاب به اجاره ی اتومبیل می کند تا بتوانید به کارهای خود رسیدگی کنید.

 

اجاره خودرو بدون راننده، همراه با انواع بیمه ها از جمله بیمه بدنه و سرنشین، نداشتن هزینه های پنهان همچون افت قیمت اتومبیل، اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو، تنوع انتخاب خودرو با توجه به نوع استفاده و مقصد و در امان بودن از هزینه های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو، تنها بخشی از مزیت های استفاده از خودروهای کرایه ای است که باعث جذابیت این سرویس در میان دیگر خدمات حمل و نقل شده است.

مهمترین دلیل عدم استقبال از سرویس خودروهای اجاره ای در کشور ما پروسه دشوار کرایه خوردو و نیز شرایط اجاره خودرو از جمله ضمانت هایی همچون چک و سفته برای در اختیار گرفتن خودرو از شرکت ارائه دهنده است که متقاضیان استفاده از این خدمت را با دشواری های بسیاری مواجه می کند.

علاوه بر اینکه شرکتهای اجاره خودرو در کشور ما از تنوع خودرو چندانی برخوردار نیستند و از عوامل مهم تاثیر گذار در عدم استقبال از این سرویس حمل و نقل در کشور است.

 

با تمام این تفاسیر؛ این بار به سراغ مجموعه ای ایرانی رفتیم که در زمینه اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ی خودرو با راننده در تهران ، همراه با خودرو های ایرانی و خودرو های خارجی ، مبتکر طرح های بسیار جالبی می باشند . ایرانی رنت نام مجموعه ای می باشد که موفق شده است با استفاده از شیوه‌های نوآورانه ارائه خدمات ، مشکلات مهم و اساسی صنعت اجاره خودرو را حل نماید و اینگونه جایگاهی خاص برای خود در بین متقاضیان این سرویس فراهم نماید و گامی بلند در راستای ارتقای صنعت اجاره خودرو در کشور بردارد.

 

نیم نگاهی به خدماتی که توسط ایرانی رنت ارائه می شود:

گاهی اوقات شما نیاز دارید برای استقبال از مهمان های خاص خود از خودرو لوکس استفاده کنید و یا اینکه قرار مهم کاری دارید و پرستیژ برای شما خیلی مهم است و شما نیاز به یک خودرو لوکس دارید ایرانی رنت با دارا بودن انواع خودروهای برند و لوکس میتواند به شما کمک کند. یکی دیگر از خدمات ایرانی رنت اجاره ماشین عروس در بیادماندنی ترین شب زندگیتان است. شرکت اجاره خودرو ایرانی رنت با در اختیار داشتن انواع خودرو های لوکس و خودروهای کلاسیک، خودرو کروک، اتومبیل شاسی بلند، ماشین اسپرت آماده ی ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد، شرکت اجاره ماشین ایرانی رنت برای قرارهای کاری شما مانند رفتن به یک قرار مهم تشریفاتی و یا جشن عروسی که شما نیاز به اجاره ی ماشین با راننده دارید خدمات ترانسفر تشریفاتی را در نظر گرفته است که شما میتوانید خودرو مورد نظرتان را همراه با راننده اجاره کنید.

اگر تصمیم به اجاره ی خودرو ارزان دارید، خدمات اجاره ی خودرو معمولی شامل خودروهای پایین رده و میان رده میباشد که میتواند بهترین انتخاب برای سفرهای درون شهری و اجاره خودرو به مدت چند روز برای انجام کارهای روزمره، انجام کارهای اداری باشد شما میتوانید خودرو مورد نیاز خود را با قیمت و کیفیت مناسب از ایرانی رنت اجاره کنید.

همچنین متقاضیان کرایه خودرو برای اجاره ماشین باید مدارکی به همراه داشته باشند که میتوانید از اینجا مدارک مورد نیاز برای اجاره ی خودرو را مشاهده کنید.

 

 

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر و استفاده از خدمات ایرانی رنت به سایت این شرکت به آدرس https://iranirent.ir مراجعه و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

Related Posts